Αρχική     Νέα     Επικοινωνία     Ο Λογαριασμός Σας     Πανελλήνιες Εξετάσεις
''There is always hope...''



Βασικό Μενού
Ιωάννης Κανίδης
Λίγα Λόγια
Portal Χρηστών
· Home
· Picasa
· Top 10
· Web Links
· Κατηγορίες Θεμάτων
· Ο Λογαριασμός σας
· Παλαιότερα Αρθρα
· Προσωπικά Μηνύματα
· Συστήστε μας
· Υποβολή Αρθρου
Αναζητήσεις
Google


Στο Internet
Στο http://7lyk-kallith.att.sch.gr
Εκπαιδευτικά Θέματα

Μαθητές
Μαθητικά Συμβούλια 
Το Σχολείο μας...
Ενημερωθείτε από το
ημερολόγιο του
Σχολείου μας



Πρόσθετες Δραστηριότητες
Εορτολόγιο
Σελήνη & Ήλιος
Update by U.S. Naval Observatory

Click here for more information
Moon
Update by NASA Goddard Space Flight Center

Click here for a larger image
Sun

Block created for PHPNuke 6 .0 by Chris Karakas

RSS e-Emph@sis Το ηλεκτρονικό Περιοδικό του ΠΣΔ
Υπάρχει πρόβλημα επί του παρόντος με τις επικεφαλίδες του κόμβου
e-class 7ου ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ







Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα
ηλεκτρονικά μαθήματα του Σχολείου
μας πατώντας
εδώ
Στην Αναζήτηση Μαθημάτων, στο πεδίο 
Όνομα Σχολείου, πληκτρολογήστε
7ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ και 
επιλέξτε το αντίστοιχο μάθημα.

RSS Σαν Σήμερα από το ΠΣΔ...
·last page

" target="new">Object Not Found

Διαβάστε περισσότερα ...

Προαιρετικά υβριδικά τα αυτοκίνητα της F1 για το 2009
Αθλητισμόςbidoudis Αρθρα "

Τα συστήματα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (Kinetic Energy Recovery Systems – KERS) θα επιτρέπονται προαιρετικά από το 2009 στην Formula 1. Τα συστήματα αυτά εκμεταλλεύονται την ενέργεια που χάνεται κατά το φρενάρισμα των μονοθέσιων αποθηκεύοντάς την και χρησιμοποιώντας την, σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές για την ενίσχυση της απόδοσης του κινητήρα.




Η τοποθέτηση του συστήματος γίνεται στην βάση της δεξαμενής καυσίμων. Η λειτουργία του συστήματος μοιάζει με αυτή των υβριδικών αυτοκινήτων πόλεως. Κατά την διαδικασία φρεναρίσματος, η κινητική ενέργεια από τα φρένα μετατρέπεται σε ηλεκτρική μέσω μιας ηλεκτρικής γεννήτριας και φορτίζει τις ενεργειακές κυψέλες του αυτοκινήτου.


Στην φάση ενίσχυσης της απόδοσης του κινητήρα, η γεννήτρια επιστρέφει την αποθηκευμένη ενέργεια στον κινητήρα με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Η ενέργεια που αποδίδεται από το σύστημα ισούται με 80 επιπλέον ίππους για 6.6 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

Βέβαια η θέση τοποθέτησης του συστήματος περιορίζει σημαντικά την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κατά 15% επηρεάζοντας έτσι την στρατηγική αγώνα, ειδικά για αυτούς τους αγώνες που τα μονοθέσια μπορούσαν να τελειώσουν με ένα μόνο pit – stop. Επιπλέον το σύστημα χρειάζεται ειδικά ψυγεία για να ψύχει τις μπαταρίες του αυξάνοντας έτσι το συνολικό βάρος του οχήματος. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα (αρκεί να τοποθετηθεί σε κατάλληλο σημείο ώστε να μην επηρεάζεται η ευστάθεια) για τα μονοθέσια που χρόνια τώρα είναι ελαφρύτερα από το προβλεπόμενο όριο (χρησιμοποιούνται ειδικά βάρη κατάλληλα κατανεμημένα για να φτάσουν το όριο). Η χρησιμοποίηση της υβριδικής τεχνολογίας στην Formula 1 αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την εξέλιξη αυτού του τομέα προς όφελος του περιβάλλοντος.









"
 
Συσχετιζόμενοι Σύνδεσμοι
· Περισσότερα για Αθλητισμός
· Νέα 7lykkall


Πιο δημοφιλής είδηση για Αθλητισμός:
ΚΑΡΑΤΕ Η ΑΡΧΗ

Article Rating
Average Score: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Επιλογές

 Εκτύπωση αρχικής σελίδας Εκτύπωση αρχικής σελίδας