Αρχική     Νέα     Επικοινωνία     Ο Λογαριασμός Σας     Πανελλήνιες Εξετάσεις
''There is always hope...''



Βασικό Μενού
Ιωάννης Κανίδης
Λίγα Λόγια
Αναζητήσεις
Google


Στο Internet
Στο http://7lyk-kallith.att.sch.gr
Εκπαιδευτικά Θέματα

Μαθητές
Μαθητικά Συμβούλια 
Το Σχολείο μας...
Ενημερωθείτε από το
ημερολόγιο του
Σχολείου μας



Πρόσθετες Δραστηριότητες
e-class 7ου ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ







Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα
ηλεκτρονικά μαθήματα του Σχολείου
μας πατώντας
εδώ
Στην Αναζήτηση Μαθημάτων, στο πεδίο 
Όνομα Σχολείου, πληκτρολογήστε
7ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ και 
επιλέξτε το αντίστοιχο μάθημα.

Εορτολόγιο
Portal Χρηστών
· Home
· Picasa
· Top 10
· Web Links
· Κατηγορίες Θεμάτων
· Ο Λογαριασμός σας
· Παλαιότερα Αρθρα
· Προσωπικά Μηνύματα
· Συστήστε μας
· Υποβολή Αρθρου
Σελήνη & Ήλιος
Update by U.S. Naval Observatory

Click here for more information
Moon
Update by NASA Goddard Space Flight Center

Click here for a larger image
Sun

Block created for PHPNuke 6 .0 by Chris Karakas

RSS e-Emph@sis Το ηλεκτρονικό Περιοδικό του ΠΣΔ
Υπάρχει πρόβλημα επί του παρόντος με τις επικεφαλίδες του κόμβου
RSS Σαν Σήμερα από το ΠΣΔ...
·last page

" target="new">Object Not Found

Διαβάστε περισσότερα ...

Θωρακιστείτε διατροφικά ενάντια στη νέα γρίπη
Αγωγή Υγείαςstavrakaras Αρθρα "

Οι περισσότεροι από εμάς ενημερωνόμαστε σε καθημερινή βάση για τις εξελίξεις που αφορούν στη νέα γρίπη, εν μέρει όμως πανικοβαλλόμαστε διερωτώμενοι τι θα μπορούσαμε να κάνουμε προκειμένου να προστατευθούμε όσον το δυνατόν καλύτερα από τούτη τη νέα ίωση προτού έρθει ο χειμώνας.


Παράλληλα, καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες τροφών οι οποίες όμως δεν διαθέτουν πάντα όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που θα δυναμώσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Το καλύτερο λοιπόν που έχουμε να κάνουμε, πέρα από το να φροντίζουμε την υγεία μας και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, είναι να προσθέσουμε ορισμένες τροφές στο διαιτολόγιό μας οι οποίες θα θωρακίσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενάντια στη νέα αυτή μορφή γρίπης.

Τροφές και συστατικά που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού είναι τα εξής:
Πρωτεΐνη: απαραίτητη για την αναδόμηση των κυττάρων και ιστών του σώματος.
Καλές πηγές πρωτεΐνης αποτελούν το κρέας (κατά προτίμηση δίχως πολύ λίπος), τα όσπρια, τα αυγά και η σόγια.
Όλες οι αντιοξειδωτικές ουσίες, με πρωτοπόρο τη βιταμίνη C – μια από τις ισχυρότερες αντιοξειδωτικές ουσίες που συμμετέχει σε πολλές διεργασίες στον ανθρώπινο οργανισμό. Εντοπίζεται σε ιδιαίτερα μεγάλες συγκεντρώσεις στα μάτια και σε μια ομάδα λευκών αιμοσφαιρίων που ονομάζονται ουδετερόφιλα, για προστασία ενάντια στο επιβλαβές για τον οργανισμό μας οξειδωτικό στρες.
Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνη C, ωστόσο τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλι, λεμόνι, γκρέιπ φρούτ) και τα ακτινίδια περιέχουν πολύ περισσότερο. Επίσης καλές πηγές είναι οι πιπεριές, η πατάτα, η ντομάτα, το λάχανο, ο μαϊντανός και η ρόκα.
Βιταμίνη Α: ενισχύει την άμυνα του οργανισμού. Αξιόλογες πηγές βιταμίνης Α είναι η κολοκύθα, η γλυκοπατάτα και το καρότο.
Ψευδάργυρος: συμβάλλει στην παραγωγή αντισωμάτων και είναι το ιχνοστοιχείο-κλειδί για την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος σύμφωνα με αμέτρητες ερευνητικές ενδείξεις. Εμπεριέχεται στο κρέας και το ψάρι, όπως επίσης και στους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια και τα προϊόντα ολικής αλέσεως.
Σκόρδο: αντιμικροβιακό, αντιιικό και αντιπαρασιτικό. Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Κυκλοφορεί και σε μορφή σκευάσματος για όσους δεν συμπαθούν τη γεύση του ή τη δυσάρεστη οσμή που αφήνει στο στόμα.
Προβιοτικά: συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. 60% του ανοσοποιητικού μας συστήματος εδρεύει στη γαστρεντερική κοιλότητα, άρα ένα υγιές γαστρεντερικό συνεπάγεται και ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Η κατάχρηση αντιβιοτικών, όμως, καταστρέφει σταδιακά τη φυσική χλωρίδα του εντέρου, η οποία μπορεί να αναζωογονηθεί με την κατανάλωση γιαουρτιού, που είναι πλούσιο σε προβιοτικά.

Αναμφισβήτητα, οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας κάνουν τον οργανισμό μας πιο ευαίσθητο και επιρρεπή σε κρυολογήματα και ιώσεις, ενώ ο συνωστισμός που δημιουργείται στους εσωτερικούς χώρους τους κρύους μήνες αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τη μετάδοσή τους.

Η φροντίδα της υγείας και η τήρηση των κανόνων υγιεινής είναι απαραίτητες, σε συνδυασμό με μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η οποία θα θωρακίσει τον οργανισμό μας ενάντια σε κάθε είδους ίωση.


Πηγές: 1.Adamidou J. (2001) Effect of oxygen metabolites on acetylcholinesterase – role in asthma? 2.American Dietetic Association (Αμερικανικός Σύλλογος Διαιτολόγων): http://www.eatright.org 3.Holford P. (2004) The Optimum Nutrition Bible. Piatkus. 4.Wardlaw G.M., Hampl J.S., DiSilvestro R.A. (2004), Perspectives in Nutrition. McGraw-Hill. 6th edition.









"
 
Συσχετιζόμενοι Σύνδεσμοι
· Περισσότερα για Αγωγή Υγείας
· Νέα 7lykkall


Πιο δημοφιλής είδηση για Αγωγή Υγείας:
Ναρκωτικά και νέοι

Article Rating
Average Score: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Επιλογές

 Εκτύπωση αρχικής σελίδας Εκτύπωση αρχικής σελίδας

Associated Topics

ΓενικάΚοινωνικά

Sorry, Comments are not available for this article.